Tuesday, December 21, 2010

MISS VIOLENCE & MR CASANOVA


Okeylah, ini sebuah novel bersiri. Asalnya tajuk Love 365 days untuk versi pertama dan Love 365 days with miss violence pulak versi kedua. Miss Violence & Mr Casanova ialah versi ketiga. Tajuk ini dipilih sebab tak mahu lagi orang ingat cerita ini macam cerita 100 days with mr arrogant yang cerita korea tu.


Plot cerita dan jalan cerita juga dah berubah. Berbeza daripada versi satu dan sama dengan versi dua. Love 365 days with miss violence boleh di cari di laman web penulisan2u atau cari forum. Posting cerita ini di


Mungkin awal cerita ini sama macam dulu. Tapi konsepnya sudah berubah sikit-sikit. Kalau siapa yang menunggu di penulisan2u memang lambat. Siapa yang ada akaun di cari forum dengan reading access 2 boleh la baca dekat writers corner. Atas kata sepakat dengan my bestie, Shera. Dia sokong aku tayang versi baru dekat blog. Jadi ia boleh gerak lebih cepat. Dan bagi peluang pada yang tak dapat baca di cari forum untuk baca.


Aku minta maaflah aku memang tak selau posting story tu kat sini sebab asyik lepak dekat cari forum. *smile*. Jadi sekarang aku nak bagi korang baca dekat sini lah ya. Janji, aku seimbangkan di cari forum, penulisan2u dan blog. Korang support aku tau. Mana tau kalau dapat feed back baik dari korang cerita ni boleh jadi novelkan?. Who knows. Rezeki datang daripada Allahkan.

bawah ini view dekat penulisan 2u. Nak tengok --> KLIK <--


bawah ni view di cari forum. Nak tengok sila klik --> KLIK <--


Nak ke tak aku post cerita ni,Kalau nak sila like entry ni *grinn*


0 Komen: