Wednesday, January 12, 2011

PANDUAN MENGISI BORANG UPU FASA2 ♥


Okeylah aku nak membantu kawan-kawan aku yang dah menyerbu wall aku tertanya-tanya macam mana nak isi borang upu fasa ke dua. Okey buka laman web upu dulu tau --> http://upu.mohe.gov.my/ okey procedure seterusnya boleh tengok bawah. Klik gambar untuk tengok dengan saiz besar. ini untuk student spm 2010 tau. aku cadangkan nak isi biar lewat malam atau awal pagi. baru line clear.

















Ini kos-kos yang aku ambil. Dekat ipt dan poli. Ini dah puas fikir baru pilih tau




SEKIAN, HARAP DAPAT MEMBANTU

p/s: bagi orang melaka dan negeri sembilan, jom pergi karnival jom ke U pada 22 dan 23 january 2011 ini di MITC (zon 2).



12 Komen:

nub said... [Reply]

hahha..selamat mengisi naa utk ampa..hihi

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@nub

nak dengki la tu..:P

ARC™ said... [Reply]

apsal x isik borang cikgu? dpt g obersi hahahahha

laju tenet ko eh dpt bukak upu...aku dlu mencarut2 8juta x baru leh bukak

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@ARC™

hahahah...aku jeles ngan ko dpt pi NZ bila la aku nak gi...

boleh tahan la laju sbb bukak kol bpe..so tak ramai..line wifi tak wat hal..okey la kan:)

nur said... [Reply]

selamat mengisi ye..

Ashraf[systemdown] said... [Reply]

ok...thx sgt..
aku mmg dh sesat semalam..HAHA
tp smpai skg xleh msok lagi upu 2..:C

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@nur

tq :)

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Ashraf[systemdown]

welcome. ko kena bukak malam2...dalam pukul satu pagi dah okey biasanya.

Alynna Zain said... [Reply]

nak tanya nie, kan dia kata pemohon wajib isi SALAH SATU ic either bapa,ibu or penjaga.

tapi kalau kte saja2 letak ic bapa sahaja, adakah dia akan affect borang kte sedangkan ibu masih ada lg dan turut ada no ic jugak?

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Alynna Zain tak effect apa2..sbb dia nak salah satu kan...

Anonymous said... [Reply]

salam.saya tersilap isi borang borang upu dengan memberikan maklumat yg tdk btul dn telah dhntr pun...camne nak betulkn???????

Anonymous said... [Reply]

salam.saya tersilap isi borang borang upu dengan memberikan maklumat yg tdk btul dn telah dhntr pun...camne nak betulkn???????