Friday, April 15, 2011

[SCDHJ] AKTIVITI KUCING DI PAGI HARI ♥


Assalamualaikum. Hari ini hari Aboy nak muncul lagi. Kakak tak ada hari ini okey. Hari ini gambar-gambar comel Aboy di pagi hari waktu main dekat luar. Seronok-seronok. Jangan cemburu Aboy sangat comel dari kakak a.k.a tuan blog ini. Mula-mula kita tengok video Aboy pagi tu.




Aboy tengah  makan rumput ke tengah minum air embun. Cuba teka. Seronok pagi-pagi main dekat luar. Kakak pun bangun awal hari tu sebab nak photoshoot Aboy. Kalau tak jangan harap dia nak bangun awal lepas tu keluar. Selama ni dia memerap dalam rumah dari pagi hari ni sampai pagi esoknya.





Okey itu sahaja untuk hari ini. Jumpa lagi minggu depan untuk tengok aktiviti Aboy ya. Tak mahu bebel banyak sebab hari ini banyak gambar sikit dari biasa. Sepatutnya ada dua video, tapi satu video lagi dipadam sebab Aboy terkam kakak sampai kakak menjerit. Nanti jadi video tak comel pulak sebab suara kakak kuat sangat. Hahaha. Minggu depan nak buat apa lagi eh. Tunggu. Tatatititutu.

Berkaitan :


22 Komen:

EZAD [M.X] said... [Reply]

senyum.....^_^
wah comel kucing tu....
ade cam tuan die tak??

nelly said... [Reply]

Kucing hitam semua ada ?
hehe

Miss Meen said... [Reply]

Uh ..kam0 Tia upss Mia hihi
Pencinta kuceng yer rupenye
Huhu Miss Meen alah bebenar dgn kuceng
Seram dgn mereka barangkali ^_^
Sbb ada Bulu banyak hihii ..

ika said... [Reply]

comeynye aboy..nak pnjm bbpe ari bley tak..
heheh..nak peluk die..

nexx said... [Reply]

comelnyer...

Solihin Zubir said... [Reply]

senangnya bela kalau kucing makan rumput.. haha..
jimat segalanya...
xpyh beli friskis, xyah susah2 cabut rumput.. heheh...

Aqeela LaEn :3 said... [Reply]

Boy is soo cute lahh ! bertuah akak ada kucing mcm Boy ;D

eLaThEeMoGiRl said... [Reply]

hikhikhikkkk .. comel errr . yg bab terkam tu rase nk tergelak je . hahaha

Ifti Larina said... [Reply]

alalaa aboy

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@EZAD [M.X]

tuan dia mmg tak lah :P

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@nelly

alamak nelly tade lah~

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Miss Meen

tia? hohoho..
lah mngapakan mcm tu.. bestlah..

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@ika

nak pegang boleh pinjam tak leh..hehhe

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@nexx

:D

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Solihin Zubir

pulak dah mcm tu..
hahaah..
abis kucing awak makan rumput ke tak?

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Aqeela LaEn :3

boy ni yang patut bertuah dpt duduk dgn kakak dia yg garang..hohoho

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@eLaThEeMoGiRl

hoho jangan gelak..aku serius weh dia terkam aku..

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Ifti Larina

hohoho :D

meo188 said... [Reply]

comel ah kucing...

i love kucing!

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@meo188

tq.. hoho suka jugak ye :D

Halle Calypso said... [Reply]

oh aboy yg comel. mau kawan dgn kucing aunty x? nama dia cotton.hehe =)

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Halle Calypso

ala auty aboy dah mandul lah..hjahahah