Thursday, May 05, 2011

PROPAGANDA KPOP MALAY = KAMPUNG POP MALAY ♥

Assalamualaikum

Aku tak adalah benci pun korea-korea ni. Aku layan jugak apa. Macam entry lepas aku kata tak sefanatik mungkin. Paling aku minat pun yang atas ni. Kim Sang Beom. Dia ajelah yang aku tengok. Tapi sekali lagi aku kata tak fanatik. Aku pun tak adalah sengal mana sampai tak tahu sedikit sebanyak artis korea sebab kadang-kadang aku layan KBS jugak. Sebab drama korea lagi best dari drama melayu biasanya.

ABAH : Abah tengok, budak perempuan beria tengok orang korea tu
AKU : Akak tak, gila ke nak nangis tak dapat tengok konsert ke apa
MAMA : Diorang dah ikut cara budak perempuan sanalah tu
Itulah betul cakap mama aku tu. Ada ke patut nak nangis sebab tak dapat tengok konsert. Pernah kau nangis sebab tak dapat peluang beribadah kepada Allah. Sanggup kau berlapar semata nak beli album, cd, magazine korea sampai aku tertanya pernah tak kau berlapar untuk beli buku sejarah Islam?

Serius aku pun berkenan tengok Kim Sang Beom, tapi tak adalah sampai sanggup bergolok gadai. Bukan aku tak layan drama Boys Over Flower yang best tu. Layan apa, cuma agak-agaklah. Disebabkan awek Melayu semakin obses dengan mamat korea tahap terlampau terdapat beberapa pihak mengambil langkah inisiatif untuk mencapai tahan digilakan seperti SS501, Super Junior, Beast atau entah apa lagi aku tak tahu. Persembahkan~


Kau fikir kau comel?

seksi lah konon



teringat pic dalam blog bila tergigit halia




Penubuhan kumpulan ini dengan harapan dapat meraih kembali hati awek Melayu yang sudah diragut oleh mamat korea. #kahkahkahkah. Jadi adakah anda sudah berkenan dan mahu meraih cinta kami yang sangat seksi lagi hot mengalahkan Kim Hyun Joong mahupun ahli kumpulan Super Junior.

Kami juga meraih kembali cinta jejaka Melayu yang sesetengahnya sudah terpikat kepada Wonder Girls. Jadi kami menubuhkan gula-gula. Walau peha kami tak seramping peha wonder girls kami berharap yang peha kami akan kempis. Iyalah sebab itu kami pakai seluar pendek macam tu. Nanti haba matahari dapat menjalankan pembakaran lemak.






Kami tahu kewujudan kami tidak diterima ramai disebabkan kumpulan korea sudah merasuk otak awek melayu untuk membenci kami dan memboikot kami. Jadi kami akan menukar nama ke nama baru. Seterusnya bagi kumpulan gula-gula kami akan pastikan diri kami memakai legging bagi yang Melayu. Okey bila haba  matahari yang panas digandingkan dengan penambahan legging itu, maka pembakaran lemak lebih cepat jadi peha kami akan lebih cantik dari peha wondergirls. Jadi selepas ni ramailah remaja akan ikut trend kami. Menarik bukan propaganda kami. #okbai

Klik Untuk Entry Lalu : {Agaknya Lelaki Melayu Dah Tak Dipandang}

*gua harap diorang ni dah sedar setelah banyak kritikan. ok gua lambat post entry ni memang agak ketinggalan sebab bro panda dah post pasal gula-gula. Gua kenan tengok garam-garam. LOL, kak fenny nak sign~


47 Komen:

Encik Psychopath said... [Reply]

unfortunately, one of them is my clasmate.

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Encik Psychopath

which one? yang lelaki ke perempuan? aisehh~

Ery Farieha said... [Reply]

phewww.
meh tgk blog ery, ada lg k-pop msia

:P

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Ery Farieha

hahahhaha yang tu dah tengok... sebijik..hahhahahahah

Zulfikar Hazri said... [Reply]

24:7 mcm penari bat latif pun ade...macam mat setul jual tora pun ade....:) apa2 kakfeny garam-garam gak stylo...hahahahahaha

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Zulfikar Hazri

bat latip tu siapakah... hahhahaha...
toraaaaa~~~
pergh garam-garam the bestlah...ahah~

SHM said... [Reply]

semakin menjadi-jadi rakyat m'sia nih . jgn tnye knape klu nnti tibe2 m'sia kne tsunami mcm kt jepun .

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@SHM

huishhhh mintak dijauhkan~

SHM said... [Reply]

klu 2 lah yg Dia nak bg, kita mne boleh nk mnolak .

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@SHM

itulah, aishhh~

eiffel said... [Reply]

jijik betei tgk org mayu nk jd korean ni -.-"

sumpah jijik.


sy suka Jang Geun Suk!tp, sy minat sikit2 je,takat donlod move+lagu scra haram...rasanya tu xdikira sokong dorg kan.hikhikhik

Aqeela LaEn :3 said... [Reply]

hahah ! tak payah lah tiru Kpop tu . buang masa aje . dia org dh release single baru ke ? takde pulak dgr lagu dari kumpula 24:7 & gulagula .

p/s : kak fenny hot kan jadi garamgaram ? xD

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@eiffel

kahkahkahkah gua jugak jijik melihatnya maaa....

aku suka kim bum. hahahahaha

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Aqeela LaEn :3

hahaha tau tak pe... tu akak tatau...

kan2......

sarah mohamad said... [Reply]

kalau nak jadi penyanyi, cari lah identiti sendri. geli weh. haha

syufaa said... [Reply]

ahahaha..nk jd penyanyi toksah la nak tiru2..
bwk imej sndri..
ape dh xde idea sgt ke nk cipta imej sndri..
haihhhhh..

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@sarah mohamad

tau tak pe..aku lagi geli~

k e y r i said... [Reply]

sumpah setiap kali aku tengok gambar 24:7 tu memamng rase cam nk termuntah! kok ye pon nak berfesyen, jgn la pelik sgt sampai org len gelakkan kita! NOT COOL BRO!

Pojiepooh Abdullah said... [Reply]

1 word - #muntahdarah

PojiePooh; Hanya Satu...

shahjiehan said... [Reply]

hahaha

demam sie smpai cakap sjiehan ni superjunior....hehe

shazleenhairuddins said... [Reply]

nak sign ugak ^^

aLya maNip said... [Reply]

laa..ini rupanya yg jd bahan hangat skunk..sibuk exam, tak amek tahu pun..hahaha..

memg da tahap parah ni..adooii..

sweet girl said... [Reply]

BAGI PENDAPAT SAYA LA.TAK SALAH KALU DIORANG TERGILA-GILAKAN ORANG KOREA.KALU DIORANG MINAT LELAKI KOREAPUN DIORANG TETAP AKAN KAHWIN DGN ORG MELAYU DGN ORG YG SAMA BANGSA DGN DIORANG.IA TIDAK SYIRIK SELAGI DIORANG TIDAK MENGIKUT CARA PEMAKAIAN MEREKA.CONTOHNYA SEPERTI SAYA,SAYA MERUPAKAN PEMINAT SETIA ARTIS KOREA.TETAPI ALHAMDULILAH SAYA TETAP TAHU HUKUM-HAKAM SEBAGAI ORG ISLAM.TETAP BERPAKAIAN MENUTUP AURAT.TIDAK SALAH KALU KITA NAK BERFESYEN SEPERTI ARTIS PEREMPUAN KOREA TETAPI BIARLAH KITA BERPAKAIAN BEGITU APABILA BERADA DALAM RUMAH DAN KALU BOLEH HANYA PAKAINYA DI DALAM BILIK DAN KALU NAK KELUAR DARI BILIK ADALA LEBIH KITA TUKAR BAJU KITA DAHULU.

Miss Meen said... [Reply]

Hahah aduiii
Taksubkan mereka
Nangis2 lagi
apa dahhh ..
Aku pun layan gak KOREA tapi xdala sampai nak memiliki itu ini
Hihi sedangkan nak beli baju setiap hari pun tak mampu
Hihihi =P

m0ga sedarlaa kam0 kam0
Kita neyh kulit SAWO MATANG
Kalu kulit cerah 0k lagi k0t...
Tak sakit mata hihi upsss
JGN DISKRIMINASI =P

Auni Amauni said... [Reply]

mmg tersangat geli nk mampos wa ckp lu~ baik 24:7 ataupun gule2 tu..zzzzzzz
yg pompuan2 tu lg xtau malu..propaganda dorg mcm ape2 tah lg..
adoi apa nk jadi ngan dunia skrg?ckp je yg dorg tu nk jd cpt femes mcm artis korea,nk jadikan artis korea sbg alasan dorg form group2 ni..
nak perhatian la tu..lol
perhatian yg akhirnya memalukan dan memperbodohkan diri mereke sndiri jugak..
wallahu'alam..

**haha terrr emo lg skali..no offense.. :)

puteri ain said... [Reply]

errrr... i'm speechless.. hehe

puteri ain said... [Reply]

nk tanya ni.. kata pernah tengok kat tviq pasal ice cream sabun tu ek ?
mcm mana ek buat dia ? boleh mkn ke x?

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@k e y r i

kahkahkahkahkahkah

muntah jgn tak muntah~

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Pojiepooh Abdullah

nah baldi~

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@shahjiehan

erk...jhahahahahha pasan jek~

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@shazleenhairuddins

jom pen2~

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@aLya maNip


hahahah inilah dia..ekekekkekek

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Miss Meen

hahahahahah chilll.....

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Auni Amauni


hahhahahaa auni mood nak emosi jek..ekekekekek~

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@puteri ain

hahahha baikkkk

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@puteri ain

haah pernah...
dia cairkan sabun yang berkilat tu..bukan sabun mcm kita tu..
sabun mcm kristal sikit tu..transparent..
mana boleh makan maaa..
kalau makan komfem dieee~

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@sweet girl

semua huruf besar nampak? marah..ekekek

memanglah, aku tak kata pun salah. Okey, aku tengah cakap realiti apa aku nampak dekat remaja sekarang. kalau kau tak macam tu alhamdulillah lah.

sebenarnyalah, point entry ni bukan apa yang kau cakap. aku tengah cakap soal 247 dengan gula-gula. adoiiii~

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@syufaa

hahhahaha tau tak pe...
booooo sama dia~

hakeem kira said... [Reply]

it should be .GAY-pop

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@hakeem kira

LOL...hahahhaha

Auni Amauni said... [Reply]

@AMIRA ATIYA MYRA_ZOE


mau nya x emosi tgk dorg ni...hahahaha tekanan giler tgkk.. :P

A retarded kitty said... [Reply]

dunia akhir zaman.
p/s: dah bersalin kulit eh blog ni?

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@A retarded kitty

betul tu....

yap salin kulit...ekekekke :D

shaerin said... [Reply]

eeeuuuwww , tak sesuai lah laki mlayu nk berlagak korean !

oke , sangat geli !

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@shaerin

sangat geli~~~

Solihin Zubir said... [Reply]

sumpah geli..
ketiak hitam badan kering pon nak bukak2 baju..

yg pompuan tu plak kaki pendek pon nak pkai skirt..
takleh blah la..
jijik..
kan bagus kalau pkai tudung...

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply]

@Solihin Zubir

amboi mulut...hahahhahaa