Tuesday, May 28, 2013

Zine Bukan Megan Fox.


Tajuk : Bukan Megan Fox
Penulis : Amira Atiya
Harga Promosi : 5.00MYR (+1.00MYR for postage)

Mula-mula aku nak terangkan apa itu Zine. Zine ni biasanya seperti buku tetapi yang berbezanya penulis tu print sendiri dan kepilkan sendiri. Semua dibuat dengan penuh kasih sayang! Semuanya mengunakan modal penulis sendiri. Zine ni ditulis dengan pelbagai format dari mengunakan komputer, tangan dan lukisan mahupun komik. Isi kandungan zine terpulang kepada penulis ingin letakkan apa, puisi, cerpen, catatang, gambar, komik, dan macam-macam lagi. Antara event-event yang korang boleh dapatkan zine pesta-pesta buku dekat area buku alternatif semestinya, boco, puisi satu petang,  zine fest dan banyak lagi.

Jadi hari ini aku nak perkenalkanlah Zine pertama aku dekat korang. Tajuknya bukan Megan Fox. Gabungan catatan terpilih, puisi, surat, dan macam-macam lagi. Tebalnya dalam 48 muka surat. kulit depan diprint dengan kertas keras 180 gsm, isinya guna kertas jenama double A 80 gsm, semuanya dibuat sendiri dengan penuh kasih sayang dan menjaga kualiti. Aww. 

Cara order:
1) Email nama/alamat/nombor telefon kepada aazoe155@gmail.com [subject Zine Bukan Megan Fox]
2) Bila terima no. akaun, bank in RM6 kepada nama aku (bank islam)
3) Emailkan kepada aku detail resit (masa/tarikh/jumlah/no rujukan) selepas korang bank in.
4) Tunggu giliran sebab aku akan pos via Pos Ekspress. 

Siapa yang dekat area jasin, boleh ambil dan bayar pada aku by hand sementara belum balik kuala pilah atau uitm kuala pilah, duduk area kuala pilah, bolehlah ambil by hand bila aku naik cuti sem nanti. Tapi sebelum tu aku nak survey berapa ramai yang berminat, so kindly komen this entry untuk proses penambahan printing zine ni sebelum decide nak order :)

Anda boleh mula order hari ni :) Terima kasih. Tak ada lagi limit masa untuk order ditetapkan. Sebarang soalan boleh komen disini, email atau mention di twitter @amirazoe155


Bismillah.
Update : sudah distop pencetakkan :) 

14 Komen:

Anonymous said... [Reply]

Rm5 je atiya??best tak??hahaha..aku tggu lah kat pilah nanti..insyaallah

Amira Atiya said... [Reply]

haah rm 5 je, kalau kau minat apa aku tulis best kot? hahaha wallahualam. Oraite. nak aku simpankan ke?

NabihahZakariah. said... [Reply]

Assalamualaikum. Kak Amira Atiya, sampai bila akak ambil order? Kalau order hari ni ok tak?

Amira Atiya said... [Reply]

@NabihahZakariah.

akak tak limitkan lg sampai bila. boleh order hari ni sayang :)

Miqael Arshad said... [Reply]

teruskan usaha amira....!!!
semoga terus maju!

Amira Atiya said... [Reply]

@Miqael Arshad

thanks mike. hehehe

Syah said... [Reply]

assalamualaikum kak mira.Ni nasuha budk skola SIS..tk tahu akak ingat lagi ke tak.orang duk jasin je ni,nak jugak order.tapi macam mana akk nak hand in eh? :)

si ngokngek said... [Reply]

Ya allah wehh..nak sangat tapi aku tak reti bank in duit n online mende semua ..sorry tak dapat beli.

gua support lu dari belakang.selamat maju jaya!!<3

ain farhana said... [Reply]

teringin laa mira huuu..
tapi aku tatau la kalau aku balik cuti sem nanti kau still ade kat jasin ke idokk.. =(

Amira Atiya said... [Reply]

@ syah
waalaikumsalam. Nasuha insyaAllah boleh.

@si ngok ngek
hahaha okey2 tak pe.

@ain farhana
hahaha cuti bila?

ain farhana said... [Reply]

20 insyallah dah ade kat jasin tuu haa..heee =)

Amira Atiya said... [Reply]

ooo tak sure lagi la aku balik ke tak...

[wani_mn] said... [Reply]

beb, kalau bayar thru top up tanak ke beb? gua tak reti guna sistem bank in :(

Amira Atiya said... [Reply]

@[wani_mn] aku dah tweet. ce baca.