Monday, June 03, 2013

Zine Bukan Megan Fox [Update]


Tajuk : Bukan Megan Fox
Penulis : Amira Atiya
Harga : 6.00MYR
Muka Surat : 48
Jenis kertas : Kulit depan kertas keras 180 gsm, dalam kertas double A 80 gsm
Tentang : Kompilasi 25 sub. Tentang jatuh bangun, sakit gembira, cinta benci, pahit manis.

Hai, hari ni nak inform berkenaan Zine Bukan Megan Fox sekali lagi. Zine Bukan Megan Fox akan dijual sehingga akhir bulan jun ini sahaja atas sebab tertentu. Disambung penjualan semula mungkin selepas bermula cuti sem seterusnya. Yang mana telah minta simpan InsyaAllah simpan, itu pun simpan for certain cases :) Esok sepuluh terawal saya akan pos (sekarang sudah cukup 10). Dimana kos sampul ditanggung sebahagian oleh saya. Disini saya nyatakan kadar yang baru.

By hand (area k.pilah/jasin) : 6.00MYR
By pos Ekspress :  10.00MYR
By pos siput :  8.00MYR 

Untuk lebih selamat haruslah pos ekspres. Snail mail tak digalakkan dan sebarang kehilangan parcel bukan dibawah tanggungjawab sayaKesulitan perubahan harga ini amat dikesali. Harga lepas hanya untuk promosi memandangkan ini zine pertama cubaan saya. Jadi siapa yang dah tempah tapi bukan dalam kategori sepuluh terawal (bank in lewat sedikit) tu saya minta maaf disebabkan hanya sepuluh terawal terpantas yang pelajar seperti saya mampu tanggung. Jadi ini kadar yang baru, cara order masih sama.

Cara order:
1) Email nama/alamat/nombor telefon/jenis penghantaran kepada aazoe155@gmail.com
2) Emailkan details dengan menulis Zine Bukan Megan Fox dibahagian subjek
3) Bila terima no. akaun, bank in (mengikut kadar) kepada nama aku (bank islam)
4) Emailkan kepada aku detail resit (masa/tarikh/jumlah/no rujukan) selepas korang bank in.
5) Tunggu giliran sebab aku akan pos via penghantaran pilihan korang.

Jika anda bank in lebih maka baki akan dipulangkan dalam zine tersebut. Saya hanya ada akaun bank islam sahaja. Sebarang masalah atau pertanyaan boleh email. Sebarang penarikkan balik juga diterima. Mohon juga sesiapa yang dah menerima zine buat review, dan maklumkan :) 


sorry
update : sudah stop pencetakkan

3 Komen:

Anonymous said... [Reply]

kenapa by normal postage mahal sangat sampai rm8?

saye pos novel biasa yg tebal standard novel harga rm20 tu baru rm2 pos guna stem biasa gambar wau tu.

sila bagi pencerahan. kerana berminat dengan buku anda.

thanks.

Amira Atiya said... [Reply]

@Anonymous

rm8 termasuk zine. zine rm6. so 2 ringgit untuk pos. guna pos daftar.

Nurul Atiqah said... [Reply]

Ada jual lagi ke?